Zachodni Szlak Łącznikowy

• Dla dorosłych
  • Dla seniorów
Opis

Zachodni Szlak Łącznikowy, oznaczony kolorem czarnym i liczący sobie 3,3 km długości, prowadzi rowerzystów po nawierzchni mieszanej (asfalt, kostka, szutry) przez Pobierowo do Pustkowa.

• Szlak rozpoczyna swój bieg w Pobierowie, na dworcu PKS. Jest to skrzyżowanie ulic Grunwaldzkiej i Jana z Kolna. Wyruszyć należy Grunwaldzką, w kierunku wschodnim i minąć po drodze dawny szpital.
  • Po około 1,5 kilometra wyjeżdża się z Pobierowa, po nawierzchni z kostki i dalej drogą gruntową i kostką. Rozpoczyna się tu delikatny podjazd Wysoczyzny Rewalskiej. Należy przejechać przez las.
  • W okolicach 2,5 kilometra od wyruszenia w trasę, wjeżdża się drogą asfaltową do Pustkowa.
  • Należy przejechać przez skrzyżowanie ulic Bałtyckiej i Słonecznej i skręcić w lewo, w kierunku plaży. Następnie, po około 100 metrach skręcić należy w prawo, w ulicę Nadmorską.
  • Po lewej stronie rosną dwa pomniki przyrody - wiązy szypułkowe o wysokości 26 m. Widać również Bałtycki Krzyż Nadziei. Mijając go wjechać należy w ulicę Magdaleny i dojechać do ulicy Słonecznej, gdzie kończy się szlak.

Nie musisz zabierać ze sobą roweru - oferuje je: wypożyczalnia rowerów w gminie Rewal (Rewal Bike System).

Mini przewodnik

Szlak ten oznaczony jest kolorem czarnym i liczy sobie 3,3 km długości, ciągnąc się przez Pobierowo do Pustkowa. Początek trasy ma swoje miejsce w Pobierowie na dworcu PKS i prowadzi następnie wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej, przez podjazd Wysoczyzny Rewalskiej, lasy i zabytkowe wiązy szypułkowe w PustkowieTrasa ma swój koniec w okolicach Bałtyckiego Krzyża Nadziei