Promowanie hotelu, pensjonatu i gospodarstwa agroturystycznego w sieci - jak zrobić to dobrze?

Promocja obiektów wypoczynkowych w internecie to dzisiaj absolutna konieczność, jeżeli chcemy mieć więcej klientów. Jak zrobić to dobrze?

  1. Stworzenie dobrej strony internetowej i dbanie o jej aktualizację
  2. Pozycjonowanie SEO i content writing
  3. Obecność w social media

Stworzenie dobrej strony internetowej i dbanie o jej aktualizację

Pierwszą rzeczą, jaką musimy mieć, aby w ogóle zacząć promować hotel czy pensjonat w internecie jest oczywiście przygotowanie dobrej jakości strony internetowej. Powinniśmy zadbać, aby była ona zgodna z obecnie obowiązującymi w sieci trendami, a także aby odwiedzającym dobrze się po niej poruszało. Niezbędny będzie także wysokiej jakości hosting i optymalizacja, ponieważ nie możemy dopuścić do sytuacji, gdzie potencjalny klient odpuści zapoznanie się z dostarczanymi przez nas informacjami tylko dlatego, że musiał długo czekać na załadowanie się strony. Najlepszym sposobem na uzyskanie dobrego efektu będzie tutaj po prostu zatrudnienie agencji kreatywnej, która wykona i zrealizuje nasz projekt, włącznie z całą identyfikacją wizualną firmy.

Pozycjonowanie SEO i content writing

Gdy już mamy stronę, dobrze jest sprawić, aby wyświetlała się ona wysoko w wynikach wyszukiwania Google. Stan ten osiągnąć można poprzez pozycjonowanie pod względem SEO - usługa ta polega na dostarczaniu przez copywritera wysokiej jakości treści z odpowiednimi słowami kluczowymi wplecionymi w tekst, dzięki czemu gdy użytkownik wpisze wybraną frazę w wyszukiwarkę, algorytm Google wyświetli naszą stronę jako jeden z wyników. Z SEO nie można jednak przesadzać, ani tym bardziej kopiować już istniejących tekstów, ponieważ podejmując takie działanie bardziej sobie zaszkodzimy niż pomożemy - ten sam algorytm segreguje identyczne lub bardzo podobne treści i może oznaczyć naszą witrynę jako kopię, co pogorszy jej statystyki w wyszukiwarce. Więcej na ten temat dowiesz się pod adresem: http://tripybiznesekipy.pl/biznes/reklamowac-hotel-gospodarstwo-agroturystyczne-lub-pensjonat/.

Obecność w social media

Prowadzenie hotelu, pensjonatu czy gospodarstwa agroturystycznego sprawia, że często sam budynek czy obiekt ma w sobie duży potencjał do ładnych, atrakcyjnych wizualnie zdjęć. Warto to wykorzystać do promocji naszego miejsca w social media, np. poprzez stworzenie fanpage'a na Facebooku czy konta na Instagramie. Media społecznościowe są dobrym miejscem na utrzymywanie bliskich relacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi klientami, a profesjonalnymi, dobrze wykonanymi fotografiami możemy przyciągnąć na profil więcej ludzi, gdy zaciekawią się, cóż to za ładne miejsce wyświetliło się właśnie na ich tablicy. Social media trzeba jednak prowadzić regularnie, więc jeżeli się na nie zdecydujemy, musimy być konsekwentni w swojej decyzji i sprawnie dodawać nowe treści na profil.

Komentarze (0)

Dodaj komentarz

Nasi partnerzy